Biricik Makinelerim

Dün gece elimdeki işin provaya hazırlığını bitirdim ama dikiş odamdan çıkamadım. Çok yoruldum ve uykum da geldi ama resmen gözüm dikişe doymadı. Bende daha önceden kumaşını aldığım ve nette birçok yerde hanımların makinelerine ciciler diktiğini gördüğüm için biricik makinelerime ciciler diktim.
Bir de makine iğneliği yapmışım ki herkese tavsiye ederim. Çünkü daha bugün iğneliğimin üstüne bastım ve tabi iğnelerde ayağıma battı. Dikkat iğneLER diyorum ve ciddiyim :P

Makine başında iğnelediğim bir parçayı dikerken çıkarttığım iğneleri masaya koyuyordum ve yerlerden topluyordum. Bende iğneliğimi kullanayım dedim ama o da yerlerde gezdi. Ama bu umarım kesin çözüm olur. Dikiş dikmek bir keyif bu gibi pratik fikirlerle bu keyif artıyor :)







Bigudiler sağolsun :)

0 yorum:

Yorum Gönder


up